Modulární přístup v počátečním vzdělávání učitelů přírodovědných předmětů pro střední školyPoslední aktualizace: |
|
| Evropské dimenze vzdělávání (Nezvalová D.), 58 s., 403 kB |
|
|
Integrovaná výuka přírodovědných předmětů (Bílek M., Rychtera J.,
Slabý A.), 31 s., 203 kB
elearningový materiál |
|
|
Konstruktivismus ve výuce přírodovědných předmětů (Bílek M., Rychtera J.,
Slabý A.), 21 s., 250 kB
elearningový materiál |
|
|
Konstruktivismus ve vyučování matematice (Molnár J., Schubertová S. a Vaněk V.), 55 s., 2,8 MB
elearningový materiál |
|
| Kultura školy a klima školy (Nezvalová D.), 14 s., 195 kB |
|
| Kvalita v přírodovědném vzdělávání (Nezvalová D.), 63 s., 665 kB |
|
| Studentské portfolio (Nezvalová D.), 8 s., 190 kB |
|
| Péče o matematické talenty v České republice (Švrček J., Calábek P., Vaněk M.), 33 s., 434 kB |
|
|
Projekty – jejich tvorba a řízení (Pokorná G.), 45 s., 483 kB
elearningový materiál |
|
| Rámcový a školní vzdělávací program (Nezvalová. D), 20 s., 274 kB |
|
| Trendy ve vzdělávací politice (Nezvalová D.), 101 s., 679 kB |
|
| Učebnice matematiky a klíčové kompetence (Molnár J.), 74 s., 237 kB |
|
| Výukový proces (Nezvalová D.), 27 s., 223 kB |
|
|
Filozofické problémy přírodních věd (Richterek L.), 105 s., 7,8 MB
elearningový materiál |
|
|