Modulární přístup v počátečním vzdělávání učitelů přírodovědných předmětů pro střední školy

Poslední aktualizace:

Logo ESF

Publikace vydané v rámci projektu

Kliknutím na obrázek otevřete PDF soubory.
Bílek M., Rychtera J. a Slabý A.: Integrovaná výuka přírodovědných předmětů. UP Olomouc 2008, 48 s., 344 kB PDF soubor
Bílek M., Rychtera J. a Slabý A.: Konstruktivismus ve výuce přírodovědných předmětů. UP Olomouc 2008, 32 s., 428 kB PDF soubor
Calábek P., Švrček J., Vaněk V. a Zhouf J.: Péče o matematické talenty v České republice. UP Olomouc 2008, 40 s., 342 kB PDF soubor
Molnár J., Schubertová S. a Vaněk V.: Konstruktivismus ve vyučování matematice. UP Olomouc 2007, 80 s., 1,1 MB PDF soubor
Molnár J.: Učebnice matematiky a klíčové kompetence. UP Olomouc 2008, 74 s., 237 kB PDF soubor
Nezvalová D. a kol.: Kompetence a standardy v počáteční přípravě učitele přírodovědných předmětů (biologie, fyziky, chemie) a matematiky pro střední školy. UP Olomouc 2007, 66 s., 2,2 MB PDF soubor
Nezvalová D.: Moduly pro profesní přípravu učitele přírodovědných předmětů a matematiky. UP Olomouc 2008, 370 s., 290 kB PDF soubor
Nezvalová D.: Pedagogická praxe v počáteční přípravě učitele přírodovědných předmětů a matematiky. UP Olomouc 2007, 70 s., 381 kB PDF soubor
Nezvalová D. a kol.: Počáteční vzdělávání učitelů přírodovědných předmětů a matematiky. UP Olomouc 2007, 126 s., 457 kB PDF soubor
Pokorná G.: Projekty – jejich tvorba a řízení. UP Olomouc 2008, 54 s., 397 kB PDF soubor
Richterek L.: Filozofické problémy přírodních věd. UP Olomouc 2008, 156 s., 6,2 MB PDF soubor